Beste leerlingen en ouders,

Op onze blog heb ik tijdelijk 3 nieuwe tabbladen aangemaakt:

  • 3e leerjaar
  • 4e leerjaar
  • uitdagingen

Op het tabblad van jouw leerjaar vind je een weekplanning terug en materiaal om aan te werken.

Heb jij thuis geen printer? Stuur mij een mailtje en dan zoeken we naar een oplossing.

Als je iets niet begrijpt, doe je best het volgende:

  1. Ik lees mijn opdracht nog eens grondig.
  2. Ik vraag indien mogelijk hulp aan één van mijn ouders.
  3. Ik raadpleeg zelfstandig of met één van mijn ouders mijn onthoudboekje (te vinden in tabblad materiaal).

Op het tabblad uitdagingen vind je allerlei uitdagende opdrachten terug indien je wat extra wil doen.

Wie vragen heeft kan die steeds doormailen naar hannes.vanwynendaele@onderwijs.gent.be

Veel succes en blijf zoveel mogelijk binnen!

Plaats een reactie